Spletna stran za boljše delovanje strani in bolj personalizirano uporabniško izkušnjo uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani soglašate z njihovo uporabo. Izvedite več.
Splošni pogoji poslovanja
Cene
Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost(DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Cene ''namesto-prečrtano?'' so stare prodajne cene artiklov v naših trgovinah.
Naročila - koraki nakupa
1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Preden naročite blago, lahko vsebino naročila popravljate v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »izvedi naročilo«. V primeru ko kupujete prvič, kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila. Zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko. V meniju dostava si lahko ogledate morebitne stroške dostave. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«. Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli takoj.
Nekateri artikli nimajo "nakupovalne košarice". Te artikle naročate preko elektronske pošte [email protected] ali telefona +386 42 019 780 in jih prevzamete v naših poslovalnicah oziroma se dogovorimo za prevzem/pošiljanje.
2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah (delovni dnevi, pon-pet), preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.
4.) Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja Žiga Šport d.o.o., Šuceva ulica 21, 4000 Kranj. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov [email protected].
Plačilo
Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:
Dostava
Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge.
Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je le mogoče, dobaviti tudi preostala naročila.
V kolikor bi želeli kupiti nek soroden izdelek, pa ga ne najdete v naši trgovini, nas prosimo pokličite ali nam pišite preko elektronske pošte.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, bo dostavljalec (Pošta Slovenije) vaš paket predala vaši lokalni pošti in vam na naslovu pustila prevzemni list. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalni.
Dostava je za vsa naročila nad 100 EUR brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 100 EUR pa znašajo 5,00 EUR in so enotni za celotno Slovenijo.
Vračilo blaga
Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. V primeru vračila izdelka, kupljenega preko spletne trgovine in uporabljene kode dobrodošlice (nadaljnjo darilna koda), v vrednosti 10€, se pri vračilu upošteva kupno ceno izdelka. Darilna koda se ne prenaša v naslednji nakup. Možnost koriščenja kode je samo 1x. Morebitne stroške vračila krije kupec. V primeru vračila izdelka kupljenega z obročnim plačevanjem Leanpay, se le temu ne vrača denarja ampak se izda darilni bon v vrednosti kupljenih izdelkov.
Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta slovenije) in nas o tem obvestiti. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
Pravni pouk pred nakupom naprave Garmin
Pred nakupom določene Garmin naprave se potrošnik/kupec zavezuje seznaniti s funcionalnostjo, združljivostjo, interoperabilnostjo, ter vsemi potrebnimi drugimi lastnostmi naprave, ki tekstovno in/ali vizualno ter z video vsebinami in navodili na voljo z obilni medijski vsebini na spletni strani prodajalca https://11-11.si/ ter na spletni strani proizvajalca https://www.garmin.com/sl-SI/
Kupec se zavezuje, da je pred nakupom seznanjen z združljivostjo naprav in kompatibilnostjo ter minimalnimi zahtevami za naprave v zvezi z uporabo programa Garmin Connect Mobile in tehnologije Bluetooth na spletni povezavi: https://support.garmin.com/sl-SI/?faq=pvL8aWsaLU2iKyvF8VrpP9
Pomembno navodilo pred uporabo:
V kolikor vam izdelek vizualno, oblikovno oziroma velikosti ne odgovarja ga ne vklapljte/prižigajte ali preizkušate pritiskati gumbe saj vklop naprave pomeni, da je naprava uporabljena aktivirana in jo naprej ni možno prodati kot novo oz. neuporabljeno. Kupec izgubi pravico vračila kupnine v kolikor je napravo registriral. Registrirane naprave Garmin vedno ohranijo registracijo zabeleženo ne glede na povrnitev tovarniških nastavitev in jih žal Garmin ne more odregistrirati oz. registracijo izbrisati.
Reklamacija
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira. Po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem je možno blago vrniti tudi po pošti, sicer pa se vračilo izvrši osebno v trgovini.
Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
Neskladnost blaga po členih ZVPot-1
I. ZAHTEVE ZA SKLADNOST
71. člen
(odgovornost prodajalca za neskladnost blaga)
Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena tega zakona, kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.
72. člen
(subjektivne zahteve za skladnost blaga)
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
73. člen
(objektivne zahteve za skladnost blaga)
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:
- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
- za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
- je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
- javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
74. člen
(objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi)
(1) V primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi, in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:
- ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve, ali
- dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ali
- v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.
(2) Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom, prodajalec ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:
- je prodajalec obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti, ter
- razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.
75. člen
(razbremenitev odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga)
Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, če je prodajalec potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost iz 73. člena tega zakona in prejšnjega člena, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.
76. člen
(neskladnost zaradi nepravilne namestitve)
(1) Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren prodajalec, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
(2) Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil prodajalec ali v primeru blaga z digitalnimi elementi prodajalec oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.
77. člen
(pravice tretjih oseb)
Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. členom tega zakona, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s tem poglavjem, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.
II. OBJEKTIVNI ROK IN PREPOVED OMEJITVE ALI IZKLJUČITVE ODGOVORNOSTI
78. člen
(jamčevalni rok)
(1) Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
(2) Prejšnji odstavek se brez poseganja v prvi odstavek 74. člena tega zakona uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi.
(3) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi.
(4) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je prodajalec odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.
(5) Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, kot je določen v prvem do četrtem odstavku tega člena, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.
79. člen
(prepoved omejitve ali izključitve odgovornosti)
(1) S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga, kot je določena s tem zakonom.
(2) Pogodbena določba, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nična.
III. DOKAZNO BREME
80. člen
(splošne določbe)
(1) Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.
(2) V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju iz tretjega in četrtega odstavka 78. člena tega zakona, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.
IV. JAMČEVALNI ZAHTEVKI V PRIMERU NESKLADNOSTI
81. člen
(jamčevalni zahtevki in druge pravice potrošnika)
(1) V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
(2) Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler prodajalec ne izpolni svoje obveznosti iz tega odseka. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o svoji odločitvi.
(3) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka iz prvega odstavka tega člena.
82. člen
(vzpostavitev skladnosti)
(1) Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje.
(2) Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje prodajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka.
(3) Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če prodajalec nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala.
(4) Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:
- je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali
- izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.
(5) Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.
(6) Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.
(7) Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo prodajalcu. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, prodajalec zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške.
(8) Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve.
(9) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.
83. člen
(znižanje kupnine in odstop od prodajne pogodbe)
(1) Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:
- prodajalec ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s šestim odstavkom prejšnjega člena;
- neskladnost obstaja, čeprav je prodajalec poskušal vzpostaviti skladnost;
- narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe, ali
- prodajalec je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da prodajalec ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.
(2) Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
(3) Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.
(4) Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero prodajalca obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe.
(5) Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom tega člena, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno.
(6) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik prodajalcu na stroške prodajalca vrne blago.
(7) Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi prodajalec.
84. člen
(obvestilo o neskladnosti in pregled blaga)
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena.
(2) Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost.
(3) Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec izda potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo.
(4) Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.
85. člen
(obstoj neskladnosti)
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.
86. člen
(rok za vračilo plačanega zneska ali dela kupnine)
(1) Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj.
(2) Kadar potrošnik v skladu s tretjim odstavkom 83. člena tega zakona zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.
87. člen
(izguba pravic)
Pravice iz prvega odstavka 81. člena tega zakona prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.
Uveljavljanje neskladnosti blaga
Kupec nas mora o morebitni neskladnosti skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje neskladnosti ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja neskaldnosti blaga natančneje urejajo določila ZVPot-1.
Darilni boni
Koriščenje bona:
Darilne bone lahko koristite samo v naši poslovalnici ob nakupu izdelkov. Za nakup lahko uporabite več različnih bonov. Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. Plačevanje v spletni trgovini z darilnimi boni ni mogoče.
Promocijske kode
Uporaba promocijske kode:
- Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode .
- V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo.
- S klikom na gumb »uporabi kodo« kodo aktivirate.
- Če je koda pravilna vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnešena koda predstavlja.
- V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo .
- Promocijske kode ne veljajo pri nakupu darilnih bonov Šport 11.
- Darilno kodo dobrodošlice (10EUR) je možno koristiti samo 1x in se nanaša samo na prvo oddano naročilo
*Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru težav lahko kupec ponudnika Žiga šport d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko +386 42 019 780 ali po elektronski pošti na [email protected]. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, Žiga Šport d.o.o., Šuceva ulica 21, 4000 Kranj.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Žiga Šport d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Žiga Šport d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.showHYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL"&HYPERLINK "https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL"lng=SL.
Artikli na spletni strani
Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij in opisov artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih. Proizvajalci koles znamk Focus, Santa Cruz, Cervelo, Giant, Early Rider, Kross si pridržujejo pravico do tehninčnih sprememb na kolesih brez predhodnega obvestila. Oprema na posameznih kolesih lahko odstopa od navedene v opisu artiklov.