Spletna stran za boljše delovanje strani in bolj personalizirano uporabniško izkušnjo uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani soglašate z njihovo uporabo. Izvedite več.
Nakup, dostava in vračila
Naročila - koraki nakupa
1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Preden naročite blago, lahko vsebino naročila popravljate v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »izvedi naročilo«. V primeru ko kupujete prvič, kliknite na gumb »ustvari račun«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila. Zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko. V meniju dostava si lahko ogledate morebitne stroške dostave. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«. Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli takoj.
Nekateri artikli nimajo "nakupovalne košarice". Te artikle naročate preko elektronske pošte [email protected] ali telefona +386 42 019 780 in jih prevzamete v naših poslovalnicah oziroma se dogovorimo za prevzem/pošiljanje.
2.) Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah (delovni dnevi, pon-pet), preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.
4.) Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja Žiga Šport d.o.o., Šuceva ulica 21, 4000 Kranj. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov [email protected].
Plačilo
Za področje Slovenije lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:
Dostava
Zagotavljamo vam takojšnjo dobavo (v dveh delovnih dneh) vsega naročenega blaga iz naše zaloge.
Vsi artikli, ki so v postopku vašega nakupa označeni z nakupovalno košarico, so v tem trenutku dejansko na zalogi v naši trgovini. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Seveda se bomo potrudili, v kolikor je le mogoče, dobaviti tudi preostala naročila.
V kolikor bi želeli kupiti nek soroden izdelek, pa ga ne najdete v naši trgovini, nas prosimo pokličite ali nam pišite preko elektronske pošte.
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner Pošta Slovenije. Vsa naročila bodo odpremljena še isti ali naslednji delovni dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da jih vpišete pod "opombe" na dnu naročila. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, bo dostavljalec (Pošta Slovenije) vaš paket predala vaši lokalni pošti in vam na naslovu pustila prevzemni list. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Možen je tudi osebni prevzem naročenega blaga v naši poslovalni.
Dostava je za vsa naročila nad 100 EUR brezplačna, stroški dostave pri naročilih manjših od 100 EUR pa znašajo 5,00 EUR in so enotni za celotno Slovenijo.
Darilni boni
Koriščenje bona:
Darilne bone lahko koristite samo v naši poslovalnici ob nakupu izdelkov. Za nakup lahko uporabite več različnih bonov. Menjava darilnega bona za gotovino ni mogoča. Plačevanje v spletni trgovini z darilnimi boni ni mogoče.
Promocijske kode
Uporaba promocijske kode:
- Znotraj košarice, v kateri se nahaja tudi vaš izbrani artikel, boste našli prostor za vnos promocijske kode .
- V prostor za vnos kode vpišite promocijsko kodo.
- S klikom na gumb »uporabi kodo« kodo aktivirate.
- Če je koda pravilna vam bo sistem avtomatično upošteval ugodnost, ki jo vnešena koda predstavlja.
- V primeru, da koda ni pravilna vam bo sistem javil, da ste vpisali napačno kodo .
- Promocijske kode ne veljajo pri nakupu darilnih bonov Šport 11.
- Darilno kodo dobrodošlice (10EUR) je možno koristiti samo 1x in se nanaša samo na prvo oddano naročilo
*Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno promocijsko kodo.
Artikli na spletni strani
Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij in opisov artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih.
Vračila:
Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti v originalni embalaži (embalaža mora biti primerno zaščitena). Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Vrnjeni znesek torej zajema tudi stroške standardne dostave, ki so bili plačani ob nakupu blaga. Morebitne stroške vračila blaga krije kupec.
V primeru vračila blaga neposredno v poslovalnico, boste v poslovalnici izpolnili odstopno izjavo, ki pa jo lahko natisne tudi tukaj in že izpolnjeno prinese v poslovalnico. Ob vračilu artikla priložite tudi račun.
Artikle, ki jih zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti, po naročilu prodajalca pobere dostavna služba, ki jo določi prodajalec. Stroške vračila artiklov krije kupec.
Postopek vračila po pošti:
- Izpolnite obrazec za vračilo, ki ga najedete v vašem paketu oziroma na povezavi: Obrazec za vračilo
- Artikel dobro zaščite in ga shranite v originalno embalažo, v kateri ste artikel prejeli
- Zapakirano pošljite na naslov: Šport 11, Šuceva ulica 21, 4000 Kranj, Slovenija
- Ko bomo vračilo obdelali vas bomo o tem obvestili po E-pošti
Pravni pouk pred nakupom/vračilom naprave Garmin
Pred nakupom določene Garmin naprave se potrošnik/kupec zavezuje seznaniti s funcionalnostjo, združljivostjo, interoperabilnostjo, ter vsemi potrebnimi drugimi lastnostmi naprave, ki tekstovno in/ali vizualno ter z video vsebinami in navodili na voljo z obilni medijski vsebini na spletni strani prodajalca https://11-11.si/ ter na spletni strani proizvajalca https://www.garmin.com/sl-SI/
Kupec se zavezuje, da je pred nakupom seznanjen z združljivostjo naprav in kompatibilnostjo ter minimalnimi zahtevami za naprave v zvezi z uporabo programa Garmin Connect Mobile in tehnologije Bluetooth na spletni povezavi: https://support.garmin.com/sl-SI/?faq=pvL8aWsaLU2iKyvF8VrpP9
Pomembno navodilo pred uporabo:
V kolikor vam izdelek vizualno, oblikovno oziroma velikosti ne odgovarja ga ne vklapljte/prižigajte ali preizkušate pritiskati gumbe saj vklop naprave pomeni, da je naprava uporabljena aktivirana in jo naprej ni možno prodati kot novo oz. neuporabljeno. Kupec izgubi pravico vračila kupnine v kolikor je napravo registriral. Registrirane naprave Garmin vedno ohranijo registracijo zabeleženo ne glede na povrnitev tovarniških nastavitev in jih žal Garmin ne more odregistrirati oz. registracijo izbrisati.